Alliantie NoT Alliantie NoT
Noobs op Travian
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

BelgianChocolat

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Alliantie NoT -> Wie zijn wij?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
belgianchocolat



Geregistreerd op: 30 Jun 2008
Berichten: 1
Woonplaats: o vl

BerichtGeplaatst: 01-07-2008 07:50:59    Onderwerp: BelgianChocolat Reageren met citaat

Ik ben belgianchocolat of ookwel Lotje genaamd ...
Leeftijd plant ik hier maar niet neer hahahaha.

Ik speel sinds begin dit jaar, maar doordat ik ziek geworden ben, in zh beland ben was ik er even uit. Ik speel sindskort hier op de x5 maar speel ook op de x3

Tot nu toe word ik steeds aangevallen en daar word ik stillaan horendol van. Eenmaal men dorpie groot genoeg is laat ik ze wel es een poepie ruiken Razz

Verder speel ik ook wel es Anno1701, Lineage II (maar dat ligt ff stil) ETQW (daarvoor ET ) RappelZ ben ik nu ook begonnen.
Nu ja ...cya arround!
_________________
Taste The Chocolat, Taste The Women ...

grtz Belgianchocolat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken Yahoo Messenger MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Alliantie NoT -> Wie zijn wij? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum